Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Beta Testing
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «AMM 8.1 beta crash » в форуме: Beta Testing   Просмотров: 4274
 
Larry Hess
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 56
Дата регистрации: 01.01.2012
Создано: 16.10.2013 02:15:34
 
 
I installed AMM 8.1 beta & when the app started I got the message in the attachment.

I also sent a bug report via e-mail.

Next I logged off and back on but the app crashed again.

Finally, I rebooted my computer and the app crashed once again.



Larry Hess CPA
Albuquerque, NM USA
 
Наверх
Alexander Salnikov
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 235
Дата регистрации: 17.07.2013
Создано: 16.10.2013 21:45:26
 
 
Good day Larry,

What did you do before you recieve this error?

Does it appear again or only one time?

Any questions?Mail to support@actualtools.com!
 
Наверх
Larry Hess
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 56
Дата регистрации: 01.01.2012
Создано: 17.10.2013 05:58:28
 
 
I uninstalled the version of AMM I had been using (4.3) and installed 8.1 beta 1.

I again tried doing the same thing and again the app would not start.

Today I tried for the 3rd time, this time using a fresh copy of amm81b1.exe; but, the same thing happened.

In case it's helpful, here's a screenstot of the apps that were running that the AMM install needed to shut down:



Larry Hess CPA
Albuquerque, NM USA
 
Наверх
Alexander Salnikov
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 235
Дата регистрации: 17.07.2013
Создано: 17.10.2013 23:34:11
 
 
Hm..seems strange. What version of Windows do you have?

Any questions?Mail to support@actualtools.com!
 
Наверх
David Reese
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 35
Дата регистрации: 21.01.2011
Создано: 26.10.2013 03:04:19
 
 
Getting the same error on Windows 8.1. I reinstalled AMM 8.0.3, but my system still thinks it is AMM 8.1b1, so I had to completely delete AMM.
 
Наверх
Larry Hess
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 56
Дата регистрации: 01.01.2012
Создано: 02.11.2013 05:06:26
 
 
My problem has been solved.

In case it's helpful to others, here's a relevant excerpt from an e-mail thread between Vasilly I. and me:

You could try to delete the HKEY_CURRENT_USER\Software\Actual Tools\Actual
Multiple Monitors\Command Center\Plugins\WallpaperManager\ registry bush to
solve the problem.

>> That solved the problem after I uninstalled 4.3, deleted the registry entry & installed 8.1b1

Note: This was also the solution to the same problem I had installing 8.0 beta on a machine running XP Pro SP3

If it will not help, you should delete the MultiMonitorSettings.ini file
from the %appdata%\Actual Tools\Actual Multiple Monitors\ directory.

>> I didn't have to do this to get the install to work properly.

Larry Hess CPA
Albuquerque, NM USA
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация