Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Beta Testing
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Window Menu not working in SnagIt Editor » в форуме: Beta Testing   Просмотров: 5024
 
Pim Joosten
Resident
 
Всего сообщений: 549
Дата регистрации: 11.11.2010
Создано: 22.01.2012 09:33:10
 
 
All AWM options in the window menu of the SnagIt Editor, which is automatically installed along with SnagIt itself, are greyed out if I sel ect the window menu by right clicking on the title bar. If I right click on the taskbar icon, all AWM options are available and work. There is no problem with the main SnagIt window fr om which I take screenshots.

I happens using SnagIt 10.0.2 and AWM 7.0 beta 1 on both Vista Ultimate 32-bit and Vista Ultimate 64-bit. The issue may also exist in AWM 6.7, but I just discovered this problem while using the beta, hence I am posting here.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 23.01.2012 04:55:13
 
 
Hello Pim,

Thanks for the message.

The problem has been confirmed.

We'll try to fix it.

Best regards.
 
Наверх
Pim Joosten
Resident
 
Всего сообщений: 549
Дата регистрации: 11.11.2010
Создано: 02.02.2012 02:39:47
 
 
Hello Vasiliy,

The release notes of AWM 7.0 beta 2 state: "[*] Compatibility with SnagIT is improved."

Does this refer to the issue mentioned here? If so, this problem still occurs in the latest beta version. In this case I have only tested it on Vista Ultimate 32-bit.

Best regards.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 02.02.2012 23:57:51
 
 
Hello Pim,

Thanks for the message and sorry for this oversight.

The SnagIt Editor window blocks our items of the window menu.

You should contact the SnagIt support team with this question.

Best regards.
 
Наверх
Pim Joosten
Resident
 
Всего сообщений: 549
Дата регистрации: 11.11.2010
Создано: 15.03.2012 14:04:38
 
 
Hello Vasiliy,

Thanks for your response and sorry for my oversight! Only now did I notice your response :|

I will contact TechSmith support about this issue and let you know about the results.

Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация