Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Beta Testing
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Beta Testing Expired » в форуме: Beta Testing   Просмотров: 11256
 
Jeff Don
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 10
Дата регистрации: 05.10.2010
Создано: 22.10.2010 14:23:33
 
 
Hello,

I just downloaded the newest version of the beta on 10/22/2010 and after about 30 minutes of using it says that the beta period has expired and stops working. I reinstalled the beta and checked the About information and it says the beta will expire in 39 days.

Is there something that I am doing incorrectly?

Thank you!
 
Наверх
Jeremy Gollehon
������������������ ������������

 
Всего сообщений: 37
Дата регистрации: 19.10.2010
Создано: 22.10.2010 18:09:53
 
 
Yup.  Same here.

-----------------------------------
Running:
Windows 8.1 64-bit
Actual Windows Manager 8.3 Beta 2
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1436
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 23.10.2010 00:33:36
 
 
Jeff, Jeremy,

That's quite strange. Could you export the following registry branch

HKEY_CURRENT_USER\Software\Actual Tools

and send it to support@actualtools.com?

Then, please, try to uninstall the beta completely and install it from scratch. I believe this may fix this strange problem.
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1436
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 27.10.2010 11:00:02
 
 
Jeff, I've checked the Registry data you sent me - they look pretty correct. Please, could you check your system date/time? It's the only thing our beta versions take into account to detect their expiration. Thank you!
 
Наверх
Jeff Don
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 10
Дата регистрации: 05.10.2010
Создано: 27.10.2010 11:03:21
 
 
Thank you for the reply and looking into the registry date.

My date and time on my computer is correct. Is there any other information I can get for you?
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1436
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 27.10.2010 11:07:27
 
 
Could you try to install the 2nd hotfix update and see if it fixes the problem? BTW, do both applications (AWM itself and its Configuration) tell you about beta expiration or just AWM itself?
 
Наверх
Jeff Don
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 10
Дата регистрации: 05.10.2010
Создано: 27.10.2010 11:13:14
 
 
I did install the second hotfix update and that did work.  I have not had a problem since.

It seemed like just AWM was giving me that message, but I did not check the rest of the functionality to see what was working and what was not working.
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1436
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 27.10.2010 11:22:15
 
 
And what the About box displays now? How many days you have until the beta 2 expiration?
 
Наверх
Jeff Don
������������������ ������������
 
Всего сообщений: 10
Дата регистрации: 05.10.2010
Создано: 27.10.2010 11:32:27
 
 
It says that the beta expires in 34 days. However, it said this before the second update too and it was still expiring.
 
Наверх
Alex Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1436
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 27.10.2010 11:37:08
 
 
That's strange. OK, we will investigate this issue further.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация