Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Favorites button has become unresponsivle » в форуме: Technical Support   Просмотров: 5370
 
J. Y.
 
Всего сообщений: 11
Дата регистрации: 28.04.2016
Создано: 17.10.2017 04:17:59
 
 
After updating to the newest version, my Favorites button on the file explorer has become unresponsive.  It takes 10-15 seconds to activate.

This is one of my most used features of AWM.  Any suggestions?
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 18.10.2017 14:39:37
 
 
Hello, J.Y.

What OS are you running (version, 32- or 64-bit)?

Цитата
my Favorites button on the file explorer has become unresponsive
Are you talking about the standard Windows explorer?

Is the "Group Explorer windows within tabbed container" option enabled in AWM (Configuration module > Files and Folders > Tabbed Explorer > Group Explorer windows...)?

Цитата
It takes 10-15 seconds to activate.
Do you mean the Favorite folders menu appears only 10-15 seconds after clicking the button?

Does the "Recent folders" title button work correctly?

Could you send us a screenshot of the Favorite folders list in the configuration module?
 
Наверх
J. Y.
 
Всего сообщений: 11
Дата регистрации: 28.04.2016
Создано: 31.10.2017 04:54:52
 
 
Sorry for taking so long to get back on this.

I'm using 64-bit.  I stopped the OS from putting my second drive to sleep and now it seems to be ok.

I think the drive was having to spin up before the favorites list came up.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4114
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 31.10.2017 19:15:22
 
 
J.Y.,

Thank you for letting us know what causes this problem.

I'm glad that you've managed to solve the problem, but could you specify the name of Windows OS you're running (Windows 7, Windows 8 etc.) so that we could reproduce the problem and probably do something about it?

Best regards.
 
Наверх
J. Y.
 
Всего сообщений: 11
Дата регистрации: 28.04.2016
Создано: 02.11.2017 01:39:21
 
 
It is Windows 10.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация