Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «8.6 crashes on startup » в форуме: Technical Support   Просмотров: 3066
 
Th Kn
 
Всего сообщений: 5
Дата регистрации: 02.12.2011
Создано: 09.10.2015 14:48:48
 
 
After upgrading to 8.6 on my laptop I have a lot of trouble with crashes. AWM is crashing on startup, killing other programs as well:
Пользователь добавил изображение
If Directory Opus is not running, explorer.exe crashes instead.

AWM looks to run after confirming the checkboxes but this is very annoying.

Edit:
German Win7x64 Professional with latest updates.
16gb Ram
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 22.10.2015 17:06:24
 
 
Hello, Th Kn.

Does the issue appear every time you start your computer?

What versions of Directory Opus and Rainmeter are you running?

Could you send us your configuration files using the Send to Tech Support tool (Tools > Configuration > Send to Tech Support). Please add the link to this topic to the e-mail with the configuration files.
 
Наверх
Robert Eastman
 
Всего сообщений: 1
Дата регистрации: 30.09.2015
Создано: 27.10.2015 21:09:58
 
 
I have had the same issues periodically.  It crashes and when I click the button to find a solution it closes opens AMM and crashes again, until I shut down all AMM process.  Start it again and it will work.  I have also noticed that the cpu usages is always around 20%, which seems high to me.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 28.10.2015 15:57:16
 
 
Hello, Robert.

Does the program crash on system startup? How often does it happen?

What OS are you running (version, 32- or 64-bit)?

Do you have the same conditions as Th Kn have? I mean, are you running Directory Opus or Rainmeter too?

Could you send us your configuration files using the Send to Tech Support tool (Tools > Configuration > Send to Tech Support). Please add the link to this topic to the e-mail with the configuration files.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация