Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Backgrounds on wrong monitor » в форуме: Technical Support   Просмотров: 2378
 
Chris Miller
 
Всего сообщений: 249
Дата регистрации: 02.08.2011
Создано: 29.04.2015 01:23:37
 
 
As of v8.3 I have found the monitor backgrounds to not get placed properly.  Is this a bug, or am I doing something wrong?

Both native ScreenResolution application and AWM show monitors 1, 2, and 3.  However, the backgrounds for monitor 2 and 3 are swapped.  To get the background on monitor 3 I have to put it on 2, and vice versa.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 29.04.2015 12:56:38
 
 
Hello Chris,

Thanks for the post.

Could you provide us screenshots of "Actual Window Manager -> Multiple Monitors -> Monitors Layout and Settings" and "Actual Window Manager -> Multiple Monitors -> Background" panes and a screenshot of your whole desktop with the background picture?
You could send these screenshots to support@actualtools.com with a link to the post.
 
Наверх
Chris Miller
 
Всего сообщений: 249
Дата регистрации: 02.08.2011
Создано: 21.05.2015 21:22:25
 
 
Sorry, I've been out of town with work.  I won't be able to get a background for a while.

A little more info...

I have 5 monitors.  3 below in Nvidia 2D surround, 2 above.  The 3 monitors (primary) are identified as monitor #1, the top left monitor is identified as monitor #2, and the top middle monitor is identified as monitor #3.

Monitor #1 always has the proper background.

The backgrounds for monitors #2 and #3 are swapped.

Any changes I make show the opposite for monitor #2 and #3.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 22.05.2015 10:03:07
 
 
Chris,

Please send us your configuration files (Actual Window Manager -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support) and attach screenshots I requested in my previous reply.

Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация