Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «[SOLVED]AMM causes games to crash on exit » в форуме: Technical Support   Просмотров: 9370
 
Annex
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 09.11.2014
Создано: 09.11.2014 04:29:16
 
 
Even when using the latest version of AMM 8.2.2, both Endless Legend and Wasteland 2 crash when exiting those games with an "exe has stopped working" message. If I exit AMM first and then run the games, they will then exit properly without any crashes. OS is Win 8.1 64-bit.
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 10.11.2014 10:04:45
 
 
Thank you for your post, Annex!

Were you using Ignore deactivation / Lock mouse or anything else on these games?

Best regards.

support@actualtools.com
 
Наверх
Annex
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 09.11.2014
Создано: 10.11.2014 10:29:28
 
 
Negtive, just enter game and exit immediately to recreate the problem 100% of the time.
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 10.11.2014 10:37:49
 
 
Please try to create an Exclusion for each game and check if it helps.

support@actualtools.com
 
Наверх
Annex
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 09.11.2014
Создано: 11.11.2014 04:47:05
 
 
Adding exclusions for both games worked. I think it may also help you that both games run on the Unity game engine. So rather than create an exclusion for each and every game, I made one exclusion that has UnityWndClass for window class and the program checkbox unchecked. This solved the crash on exit for both games.
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 11.11.2014 08:58:40
 
 
Thank you for providing us with this information, Annex!

Please also send us your configuration files (Actual Multiple Monitors -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support) with a hyperlink to this thread.

We will try to reproduce and solve the problem.

Best regards.

support@actualtools.com
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация