Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Stay on top button off , My button disappeared and when I look in options it is off. How do I » в форуме: Technical Support   Просмотров: 3537
 
teri Fralick
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 30.07.2012
Создано: 30.07.2012 15:02:27
 
 
My on top button was  working fine then it just disappeared.  When I look in options it is marked as off even though it is hecked on the tiles page.  how do I reactivate it?  I really need to fix this today!!!!!!!  Thank you.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 31.07.2012 04:48:29
 
 
Hello Teri.

Do you mean that everytime you activate this button by checking the checkbox it doesn't show up?

What does mean "hecked"?

Are you talking about default settings or specific settings?

What OS (version, 32 or 64-bit) are you running?

What our product (name, version) are you running?

Best regards.
 
Наверх
teri Fralick
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 30.07.2012
Создано: 31.07.2012 20:41:15
 
 
The button was in the tray when windows opened. Now it has disappeared and we cannot retreive it.  We have reinstalled the upd ated version, but still cannot find the pin.  specific settings are set to the program that we wnt to pin always on top. We unchecked all the other options other than always on top, but the rest of the se ttings are default. 64 bit , windows 7 ultimate, actual title buttons current version.
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 02.08.2012 00:57:25
 
 
Hello teri.

Do you mean that the checkbox for the "Stay always-on-top" button is checked but the button doesn't show up on the title bar?

Please clarify what exactly program you've noticed the problem with (name, version).

And send us your configuration files using the "Send to Tesch Support" tool.

Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация