Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Enable all secondary screens doesn't work. » в форуме: Technical Support   Просмотров: 3112
 
Stephan Egmond
 
Всего сообщений: 2
Дата регистрации: 21.06.2012
Создано: 21.06.2012 11:59:48
 
 
I've just bought Actual Multiple Monitors and I have to say this program is awesome.

However when I disable all my secondary monitors and try to enable them all again it doesn't work.
So the disable option works but the enable button doesn't.
However when I only disable one monitor and use the enable all button the screen will pop on succesfull.

I'm running a triple monitor setup ATM.
(1) (2) (3)
Monitor 2 is my main monitor and 1 and 3 are my secondary monitors.

Also I am running Actual Multiple Monitors 4.0

Anyone knows how I can fix this problem?
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 21.06.2012 21:31:29
 
 
Hello Stephan.

What OS are you running?

Is the "Enable all secondary monitors" item inactive, or just nothing happens when you click this item?

Are you running any third-party desktop or monitor management software?

Best regards.
 
Наверх
Stephan Egmond
 
Всего сообщений: 2
Дата регистрации: 21.06.2012
Создано: 22.06.2012 04:09:02
 
 
I'm running Windows 7 64 bit atm. I don't run any third-party monitor software other than AMM. The Enable all secondary monitors button is not inactive, nothing just happens when I click it. I already found a workaround about this I am now using the profile option to enable them. I hope this will get fixed in the the future tough.

Stephan
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 22.06.2012 04:35:52
 
 
What type of cables (HDMI, USB etc.) do you use to connect the monitors?

Please send us your configuration files using the "Send to Tech Support" tool.

Regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация