Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Block always appears on desktop » в форуме: Technical Support   Просмотров: 4217
 
Mike Pettit
 
Всего сообщений: 9
Дата регистрации: 26.09.2011
Создано: 01.10.2011 08:37:29
 
 
I am using AWM 6.6 with windows 7 in a dual monitor setup and as soon as I open a window on the second monitor a block appears in front of the wallpaper, I attach a screenshot, the block is in the left hand portrait screen, both running at 1920 x 1080.

I have tried changeing settings but it keeps coming back, it contains the shadow of arrows so I think it arises from AWM. Is there a way top fix this?

Mike

 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 03.10.2011 00:54:35
 
 
Hello Mike,

Thanks for the post.

Could you send me your configuration files (Actual Window Manager -> File -> Send Configuration -> Send to the Tech Support)?

Windows 7 x32 or x64?

Best regards.
 
Наверх
Mike Pettit
 
Всего сообщений: 9
Дата регистрации: 26.09.2011
Создано: 03.10.2011 14:15:27
 
 
many thanks for the response, the files are sent.

x64

Mike
 
Наверх
Mike Pettit
 
Всего сообщений: 9
Дата регистрации: 26.09.2011
Создано: 03.10.2011 15:08:20
 
 
I just got the message:

Your message did not reach some or all of the intended recipients.

     Subject: Configuration Files
     Sent: 03/10/2011 20:59

The following recipient(s) cannot be reached:

    'Actual Tools Tech Support <support@actualtools.com>' on 03/10/2011 20:59
           Server error: 'Invalid recipient'


Where do I send the files?

Mike
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 04.10.2011 03:00:59
 
 
Hello Mike,

Thnaks for the response.

You should send your configuration files to the "support@actualtools.com" email.

You could try to send them via "Actual Window Manager -> File -> Send Configuration -> Send to the Tech Support" again or you could send them manually.

Best regards.
 
Наверх
Mike Pettit
 
Всего сообщений: 9
Дата регистрации: 26.09.2011
Создано: 05.10.2011 15:19:00
 
 
sent manually
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 06.10.2011 02:38:17
 
 
Hello Mike,

Could you send me a screenshot of mentioned "block" on the white (or any other color) background (without background picture)?

What windows does the problem occur with?

Best regards.
 
Наверх
Mike Pettit
 
Всего сообщений: 9
Дата регистрации: 26.09.2011
Создано: 06.10.2011 08:11:27
 
 
I have sent a copy of a screenshot to your support e-mail.

Thw block always appears on the secondary monitor on top of the background, but you cannot see it through an active window on that monitor. It does not appear immediatly the machine is switched on but after a short period it just appears.

Mike
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация