Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «AWM/SnagIt crash » в форуме: Technical Support   Просмотров: 7105
 
Scott
 
Всего сообщений: 141
Дата регистрации: 11.04.2005
Создано: 22.10.2008 18:44:51
 
 
WinXP Pro SP3
AWM 5.2
SnagIt 9.0.2 (English)

I ran AWM with SnagIt 8.2.3 with no problems.  The moment I installed SnagIt 9.0.2, AWM crashed.  It also crashes whenever I run SnagIt (SnagIt32.exe to be exact).  When SnagIt32.exe is excluded, AWM doesn't crash.
 
Наверх
Tatiana Jack
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 616
Дата регистрации: 06.08.2008
Создано: 27.10.2008 04:29:33
 
 
Dear Scott,

What your mean when write “crash”. Could you write to us details this situation?

If some error is appearing, please send to us its description.

This situation didn't confirm in our machine (XP SP3).

E-mail: support@actualtools.com
 
Наверх
Scott
 
Всего сообщений: 141
Дата регистрации: 11.04.2005
Создано: 29.10.2008 16:15:39
 
 
I can't seem to reproduce the problem now.  Very irritating.  I apologize.  If it happens again, I will post more useful information.
 
Наверх
Diam0nd
 
Всего сообщений: 41
Дата регистрации: 30.01.2007
Создано: 30.10.2008 05:02:49
 
 
I DON'T seem to experience any crashes on SnagIt v9.0.2. Maybe you should considering updating to the latest SnagIt first, if that's possible, of course :)

AWM v6.5 B2, REGISTERED
OS: Windows 7 SP1 x64 Ultimate
 
Наверх
Scott
 
Всего сообщений: 141
Дата регистрации: 11.04.2005
Создано: 31.10.2008 17:37:47
 
 
What are you talking about?  As you can see in my opening post, I'm already running the latest SnagIt (9.0.2).  And in the post immediately above yours, I mention that I can no longer reproduce the problem.  I have no explanation for that.
 
Наверх
Tatiana Jack
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 616
Дата регистрации: 06.08.2008
Создано: 24.12.2009 05:19:54
 
 
Dear Scott,

Please, let me know if the problem with SnagIt has gone out or not. Thank you!

E-mail: support@actualtools.com
 
Наверх
Scott
 
Всего сообщений: 141
Дата регистрации: 11.04.2005
Создано: 24.12.2009 06:35:57
 
 
I quickly dumped SnagIt 9.0 to revert back to version 8, so I have no idea.  Sorry.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация