Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Application keeps hanging » в форуме: Technical Support   Просмотров: 9178
 
Sebastián Greco
 
Всего сообщений: 1
Дата регистрации: 22.11.2017
Создано: 22.11.2017 01:30:44
 
 
Hi,

I use the app to play Warface while I'm using Teamspeak or browsing in the other display. I can "unlock" the mouse and then making any clic fires this error saying:
"Warface - Error" 0xE2003059.

And the game stops working after that. Any help?

Thanks,
 
Наверх
Bogdan Polishchuk
Администратор
 
Всего сообщений: 4113
Дата регистрации: 04.04.2012
Создано: 22.11.2017 20:16:24
 
 
Hello, Sebastián

What OS are you running (version, 32- or 64-bit)?

What our product are you running (name, version)?

Цитата
I use the app to play Warface while I'm using Teamspeak or browsing in the other display. I can "unlock" the mouse and then making any clic fires this error saying:
"Warface - Error" 0xE2003059.
Do you use the Ignore Deactivation feature? How do you enable it - via the hotkey or via the action on game's startup in the Specific Settings for the game in Actual Tools product's configuration module)?

Does enabling the compatibility mode for the Ignore Deactivation hotkey helps (Actual Tools product's configuration module > Hotkeys > Actions > "Window" section > Ignore Deactivation > Compatibility mode checkbox).

Best regards.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация