Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Right Click Issue » в форуме: Technical Support   Просмотров: 2953
 
Derek Smith
 
Всего сообщений: 8
Дата регистрации: 30.03.2014
Создано: 15.04.2015 08:02:02
 
 
I am currently having an issue with right clicking on anything in the navigation pane of Windows Explorer when I do so it closes the Window if I shut down Actual tools the behavior disappears. Any clue what I could look for to stop this from occurring.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 16.04.2015 11:38:11
 
 
Hello Derek,

Thanks for the post.

Could you specify your OS (version, 32 or 64-bit), our product (name, version) and send us your configuration files (Actual Tools configuration window -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support)?

Best regards.
 
Наверх
Derek Smith
 
Всего сообщений: 8
Дата регистрации: 30.03.2014
Создано: 16.04.2015 22:07:52
 
 
I am currently running Windows 8.1 Pro 64 bit and have Actual Windows Manager 8.2.2
 
Наверх
Derek Smith
 
Всего сообщений: 8
Дата регистрации: 30.03.2014
Создано: 16.04.2015 22:13:41
 
 
I sent the config files off in an email
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 17.04.2015 13:33:02
 
 
Derek,

I was unable to reproduce the problem.
Could you send us (support@actualtools.com) a video of the problem?
Could you also specify what exactly closes (context menu or whole windows explorer window)?
You could also try to disable all mouse actions (Actual Window Manager -> Mouse -> Actions -> Enable mouse actions) and check whether the problem persists or not.

Best regards.
 
Наверх
Derek Smith
 
Всего сообщений: 8
Дата регистрации: 30.03.2014
Создано: 25.04.2015 23:27:56
 
 
I did a little more research into this and found out the issue is a Nvidia service Nvidia.CPL I used a program called ShellViewEX to disable the service and then the issue had disappeared. From what I read I could then restart the service and it should still work correctly and it still does so problem solved and it turns out Actual Tools had nothing to do with it.
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация