Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «[CONFIRMED]mirc + inactive scrolling + Microsoft mouse bug » в форуме: Technical Support   Просмотров: 3340
 
Tinybut Strong
 
Всего сообщений: 188
Дата регистрации: 02.02.2010
Создано: 27.11.2014 18:27:25
 
 
When inactive scrolling feature is enabled, it breaks the scroll in mIRC on my end. Focus doesn't matter.

The funny part is that a generic Chinese mouse worked fine, but fails when I use a Microsoft one.

To test, install mIRC, connect to any network/channel and try to scroll the buffer (main chat area).

Adding mirc.exe to exclusion list doesn't fix the issue.

Only happens to mIRC.

For instance, this alternative software WizMouse (default config) has no issue to sending scroll to mIRC, then I guess it's 100% AWM bug.
 
Наверх
Vasiliy Ivachev
Администратор
-retired-
 
Всего сообщений: 2073
Дата регистрации: 09.11.2010
Создано: 28.11.2014 15:28:42
 
 
Hello Tinybut,

Thanks for the post.

Unfortunately, I was unable to reproduce the problem.

Could you specify your OS (version, 32 or 64-bit), versions of Actual Window Manager and mIRC and send us your configuration files (Actual Window Manager -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support)?

Best regards.
 
Наверх
tbs
 
Всего сообщений: 188
Дата регистрации: 02.02.2010
Создано: 29.11.2014 02:45:19
 
 
After some more tests, it seems to work when mIRC window has no focus (ie. clicking on taskbar).

My windows rules are default, I just renamed the folder "%appdate%\Roaming\Actual Tools\Actual Window Manager" prior to test.

Код
OS Name: Microsoft Windows 8 (x64)
OS Version: 6.2.9200 Build 9200, station (x64)
Actual Tools Program: Actual Window Manager (aim), 8.2.2


Settings zip is here.
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 01.12.2014 14:20:44
 
 
Thank you for your reply!

The issue has been confirmed. We'll try to fix it.

Best regards!

support@actualtools.com
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация