Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «Docking/Undocking and Virtual Desktops » в форуме: Technical Support   Просмотров: 2768
 
Pascal Labrevois
 
Всего сообщений: 7
Дата регистрации: 10.12.2012
Создано: 01.10.2014 17:51:35
 
 
Hi,

I am using the version 8.2.

I start my laptop docked with Virtual Desktops setup on external monitors. It works fine.

As soon as I undock and dock my laptop, I do not get back the Virtual Desktops switchers.

Only workaround I found is to quit/start AWM.


Pascal
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 01.10.2014 20:52:20
 
 
Dear Pascal,

Thank you for your post!

1) Please specify your Windows version and its bitness.
2) When Virtual Desktop Switchers are lost, is it still possible to invoke them with a hotkey (Alt+~ by default)?
3) When Switchers are lost, is it still possible to invoke them through right-click on Actual Window Manager tray icon -> Show Switcher?
4) Is it possible to switch Virtual Desktops through tray icon pop-up menu or special hotkeys (which you can assign for each Virtual Desktop)?

Best regards.

support@actualtools.com
 
Наверх
Pascal Labrevois
 
Всего сообщений: 7
Дата регистрации: 10.12.2012
Создано: 03.10.2014 01:29:44
 
 
Hi

I am running Win7 64 bits

- Alt+` (toggle switcher) or win+\ (next virtual windows) do not seems to work
- I do not see the option right-click + Show switcher on my AWM version
- The contextual menu dropdown still show me the option to move a windows to another virtual, but the action does not trigger anything.
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 03.10.2014 13:33:47
 
 
Dear Pascal,

thank you for your reply!

Please send us your configuration files (Actual Window Manager -> Tools -> Configuration -> Send to Tech Support).

Best regards.

support@actualtools.com
 
Наверх
Alexander Mihalkin
Администратор

-retired-
 
Всего сообщений: 502
Дата регистрации: 21.04.2014
Создано: 06.10.2014 15:19:08
 
 
Dear Pascal,

the issue has been confirmed. At first, deleting VirtualDesktops.ini from %appdata%\Actual Window Manager and from %ProgramFiles(x86)%\Actual Window Manager seemed to work. Unfortunately, it turned out to be not effective.

We will try to fix it!

Best regards.

support@actualtools.com
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация