Actual Tools
Логотип Actual Tools
 ГЛАВНАЯ 
 ПРОДУКТЫ 
 СКАЧАТЬ 
 КУПИТЬ 
 ПОДДЕРЖКА 
 КОМПАНИЯ 
Actual Tools
Новости в формате RSS Новости
Главная / Форумы / Technical Support
Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация


Тема: «[FIXED] Actual Window Manager v4.3 problem , Actual Window Manager v4.3 problem » в форуме: Technical Support   Просмотров: 11439
 
shmates shmates
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 18.12.2006
Создано: 18.12.2006 14:16:36
 
 
Hello and thank you for a graet utility !

I have used version 4.2 with no problems.  8)
When i upgraded to version 4.3 I encountered a problem / conflict with another program: 4NT.
[ 4NT is a command line scripting enhancer from: http://www.jpsoft.com/4ntdes.htm ]

The problem: the 4NT program cannot load and "DrWatson Postmortem Debugger" is trying to close the 4NT console.
This problem doesn't happen in version 4.2

Thank you for your help
Shmates
 
Наверх
Alexey Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1452
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 19.12.2006 10:23:06
 
 
Thanks for the report. The problem seems to be buried in the 4NT code but we have made the fix in our software so it will be available in the nearest update of Actual Tools.
 
Наверх
shmates shmates
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 18.12.2006
Создано: 19.12.2006 13:14:26
 
 
Thank you for the quick response!

If the problem occurred with one buggy problem, the chances are that it will be recurrent with other buggy programs.
I am expectantly waiting to the next updated version.

Thank you
Shmates
 
Наверх
Alexey Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1452
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 20.12.2006 11:27:56
 
 
OK, I will post here the notification when the update is available.
 
Наверх
Josh Jeppson
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 27.12.2006
Создано: 27.12.2006 01:17:36
 
 
I am anxiously awaiting a fix for this as well.
 
Наверх
Alexey Fadeyev
Администратор

Moderator
 
Всего сообщений: 1452
Дата регистрации: 30.09.2005
Создано: 05.01.2007 10:52:03
 
 
Well, guys, the fix was released. Please re-download the installation package of Actual Tools program you're currently using and re-install it.
 
Наверх
Murray Eisenberg
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 16.05.2006
Создано: 05.01.2007 12:10:00
 
 
The fix for Actual Windows Rollup 4.3 that restores functionality of JP Software's 4NT works for me.

When I ran into the 4NT problem yesterday, I was about to uninstall and re-install 4NT (and its companion program TCI from JP Software)) when I ran across the item on the JP Software support forum.  Whew!  I never would have even thought of AWR as the culprit.

So thanks for the quick fix.
 
Наверх
shmates shmates
 
Всего сообщений: 3
Дата регистрации: 18.12.2006
Создано: 04.02.2007 03:53:20
 
 

Thank you for the quick fix!  8)


shmates
 
Наверх


Читают тему
гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0


Список форумов
Новые темы
Список тем
Поиск по форумам
Помощь
Войти
Регистрация